Translate

niedziela, 12 października 2014

Satellite heart

Witam znowu po małej nieobecności. Tyle się dzieje, tyle jest pracy, że moje pisanie tutaj schodzi na dalszy plan, ale to było w sumie oczywiste. Szkoła jest świetna, wreszcie uczę się rzeczy, które lubię robić. Aktualnie tworzę konstrukcję spódnicy damskiej, tak to może być przyjemna rzecz, chociaż kiedy mówię o tym ludziom patrzą na mnie tym dziwnym wzrokiem pt. " Kim jesteś i co zrobiłaś z Agnieszką ? ". No ale cóż, to jest ( oprócz tańca ) zdecydowanie moje powołanie. I mimo zmęczenia i okropnego braku czasu, czuję się dobrze. Wrzesień był najcięższy, wszystko było nowe i musiałam znaleźć sobie na to pewien system. Teraz wszystko mam już ułożone i uporządkowane, i mówiąc w wielkim skrócie jest OK.
 Także wiecie już co u mnie, a ja manifestując swój brak czasu teraz zakończę ;) Miłych następnych dni szkoły i do zobaczenia !

































































6 komentarzy:

komentarze obraźliwe będą usuwane !!