Translate

poniedziałek, 1 września 2014

Expensive imitation

Witam Was w tym nowym roku szkolnym..... niestety. Nowa stara szkoła, nowi ludzie ( na razie nieznajomi), nowe przedmioty i nowe wyzwania. To mnie czeka w tym roku szkolnym. Mam nadzieję, że nie będzie ekstremalnie ciężko, ale to w mniejszym lub większym stopniu zależy też ode mnie. Cóż się będę się dzisiaj rozpisywać. Życzę Wam tylko ( jak pewnie większość nauczycieli i innych ludzi ) osiągania sukcesów, spełniania marzeń, zawierania nowych znajomości i realizowania się w każdy możliwy sposób ;) i sobie życzę tego samego.

 Hi everyone, here in Poland today we started a new school year. For me it's old/new school ( old as a building, new as people ), new lessons, new teacher and new challenges. That's what I have to go throw in this school year. I wish it won't be that hard, but it depends on me to. Well today I won't write too much, but in this new school year I want to wish you lots of good luck, making your dreams come true, making new friendships and making yourself feel satisfied about what you are doing ;) and I wish the same for me.













A co do tego co mam na sobie na zdjęciach to jest to outfit, który wysłałam jako zgłoszenie do warsztatów School of Style organizowanych przez miesięcznik Glamour. Bluzę kupiłam w second handzie za, uwaga, złotówkę !! Właściwie to ona robi całą stylizację, jest bardzo mocnym punktem, a ja cieszę się, że ją "upolowałam".













( pics by http://martini-fashionlook.blogspot.com/ )
                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze obraźliwe będą usuwane !!