Translate

wtorek, 20 maja 2014

My Dress Code's second birthday

Tak, tak, chociaż z trudem przechodzi mi to przez usta mój blog ma już 2 lata. Nie mogę trochę uwierzyć jak szybko mi to zleciało. Przeglądałam stare posty i nie wiem jak Wy, ale ja zauważyłam u siebie zmianę. Myślę, że powoli zaczynam się określać w stylu ubierania, a to było właśnie celem stworzenia tego bloga.
 Kiedy tak myślę ile wspaniałych rzeczy spotkało mnie przez jego założenie to zbierają mi się łzy w oczach, ale nie, nie będę płakać ;). W wielkim skrócie : poznałam wielu wspaniałych ludzi, odnowiłam stare kontakty, przeżyłam wiele wspaniałych przygód..... hmmm chyba tak mogę je nazwać, nabrałam więcej wiary w siebie i swoje możliwości, usłyszałam wiele miłych słów. Ale jestem pewna, że to wszystko nie udało by się gdyby nie Wy, osoby, które mają czas i chęć, żeby tu zaglądać i podoba im się to co tutaj tworzę. Jestem na prawdę bardzo wdzięczna, bo dzięki Wam chce mi się pracować nad sobą i ciągle się rozwijać. No i znowu same wzruszenia. Wiem, że stać mnie na więcej i tak na prawdę nie wiele osiągnęłam, ale po pierwsze mam dopiero 16 lat więc wszystko jeszcze przede mną, a po drugie dla mnie każda mała rzecz ma wielkie znaczenie i jest dla mnie motywacją do działania. Więc jeszcze raz bardzo dziękuje za wsparcie i mam nadzieję, że jeszcze spotkamy się tutaj nie raz i nie dwa !


Yeah, I know that it is hard to belive but my blog is celebrating it's second birthday today ! I remember the day when I wrote the first post like it was yesterday. But when I'm looking at the old posts and a new ones I can see a lot of difeerence. I have changed since first post. My way of making outfits has changed and I'm very proud of it because now it looks just how I wanted. But, the truth is that if you guys would not read and look at this posts this blog wouldn't exist. I would never meet such a wonderful people and never have as great adventures as I had writing to you. But hey ..... I will cry in a minute ;) I know that maybe I'm not the best and I can reach for much more but I'm only sixteen and it is the beggining of my life-road. So, I want to thank you guys a lot and I hope that we will see each other here not only one time !!



           FACEBOOK           INSTAGRAM

                                                             TUMBLR
























1 komentarz:

komentarze obraźliwe będą usuwane !!