Translate

sobota, 18 stycznia 2014

Aztec dress / stylizacje dla sklepu Biga

 W dzisiejszym poście mam na sobie sukienkę w azteckie wzory, które uwielbiam i najchętniej połowę moich rzeczy pofarbowałabym właśnie w te wzorki. Na sukienkę założyłam bluzę, przez co zamieniłam ją w spódniczkę. Jest to dobre rozwiązanie i kiedy możemy nosić pewne rzeczy na różne sposoby, to stają się one bardziej funkcojnalne. Na moją czapkę Whatever nakleiłam naklejkę z WOŚP, bo zdjęcia były robione w dzień finału  :)
 To chyba tyle z mojego pisania. Chciałabym życzyć wszystkim, którym dziś rozpoczynają się ferie miłego wypoczynku !!! ~ enjoy :*


  Hi guys in todays post I'm wearing a dress with aztec prints and oversize sweatshirt "GEEK". This dress, in pictures looks like a skirt, because I put a sweatshirt on it. I think, if we can wear our clothes in few different ways, it makes them really functional...... or whatever I don't know English that much but I wish that you know what I mean. OK, I think it's all what I wanted to write ;) have a nice winter with lot of snow !!! ~ enjoy :*


                         FACEBOOK                   INSTAGRAM











Stylizacje dla sklepu Biga-styczeń :
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze obraźliwe będą usuwane !!