Translate

niedziela, 26 stycznia 2014

From ground, straight to heaven

 Witam Was wszystkich cieplutko ! A cieplutko nie bez powodu, bo już jutro będzie mi na pewno cieplej niż Wam, a to za sprawą mojej małej wycieczki do Barcelony ;) już nie mogę się doczekać i na pewno przywiozę ze sobą bardzo dużo pięknych zdjęć, którymi się z Wami podzielę.
 Ale teraz nie o tym. Jak pewnie większość za Was wie przez ostatnie 3 miesiące, w ramach konkursu Zostań Stylistką Biga (www.bigastyl.pl) byłam stylistką w sklepie w Będzinie. Była to dla mnie świetna zabawa i w pewnym sensie wyzwanie, a przygotowywanie stylizacji to to co kocham. Dowiedziałam się właśnie, że organizowana jest druga edycja konkursu i postanowiłam wziąć w nim udział ponownie. W tym poście chciałabym pokazać Wam stylizację, która tym razem będzie walczyć o wygraną. Sukienka ( River Island ), którą znalazłam w second-handzie na dziale wycenionym od razu wpadła mi w oko. Dość długo zastanawiałam się nad tym czy ją kupić, czy nie, ale moja słabość do ładnych rzeczy zwyciężyła ......, kurtka również znaleziona jest w ciucholandzie już jakiś czas temu. Postanowiłam dodać do całej stylizacji kapelusz, bo sądzę, że dodaje jej fajnego klimatu. Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba i trzymajcie za mnie kciuki !!!! ~enjoy :*



 Hi guys ! Tomorrow I'm going to a little trip to Barcelona. I will come back for a week with a lot of beautiful photos and memories. In this post I want to show you an outfit that will help me to win a competition ...... yeah the same competition that I've been writing 4 months ago. Yesterday the second edition have started, so I wish you will cross your fingers and wish me good luck !!! ~enjoy :*


                    FACEBOOK                 INSTAGRAM








www.bigastyl.pl


www.bigastyl.pl

www.bigastyl.pl

www.bigastyl.pl

www.bigastyl.pl

www.bigastyl.pl


www.bigastyl.pl









 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze obraźliwe będą usuwane !!