Translate

sobota, 10 stycznia 2015

Take shelter

 Tak wiem, zaniedbałam bloga strasznie. Niestety wszystko tak mnie pochłonęło, że na śmierć o nim zapomniałam. Powodem tego jest całkowity brak czasu, ale mimo tego czułam że czegoś tam mi brakowało. Dobrze mi się tutaj piszę, nawet jeżeli nikt tego nie przeczyta, ale dziękuje jednak tym którzy czytają i przepraszam, że mnie nie było. Dużo się dzieje, dużo obowiązków, lekka zmiana priorytetów i zanim to wszystko ogarnę będę tu na pewno co jakiś czas ( czyt. nie za często ). Muszę chyba znaleźć sposób, żeby poukładać i zaplanować sobie swój czas, żeby starczyło na wszystko i dla wszystkich. Ja wiem, rzecz niemożliwa, ale to jest moje postanowienie noworoczne. A co do nowego roku, nie było mnie tu, żeby złożyć Wam wszystkim życzeń. może i już 10 dni nowego roku minęło, ale to pomińmy ;), życzę Wam dużo silnej woli, żeby zrealizować swoje postanowienia, jeżeli takie macie, realizowania swoich marzeń i spełniania się każdego dnia w tym co kochacie. Mam nadzieję, że początek roku był dla wszystkich udany i oby tak dalej ! xoxo

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze obraźliwe będą usuwane !!