Translate

sobota, 12 kwietnia 2014

Heaven knows....... that spring comes !

  Dzisiejszy post to taki pierwszy prawdziwie wiosenny. Z pięknym słońcem, niebieskim niebem i temperaturą wreszcie wyższą niż 6 stopni. Ta pogoda zainspirowała mnie do założenia po raz pierwszy (!) tej cudnej mini sukienki którą kupiłam w second-handzie Biga ( oryginalnie H&M Divided ). Mam nadzieję, że jutro pogoda zainspiruje mnie równie skutecznie, bo razem z moją przyjaciółką Martyną ( http://martini-fashionlook.blogspot.com/ ) jedziemy do Silesii zrobić zdjęcia do udziału w konkursie organizowanym przez to centrum- Wiosenny FreeStyle. Nagrody są dość zachęcające, a szansa zawsze jest. Myślałam również ostatnio o zrobieniu czegoś w postaci filmowego lookbooka. Jeżeli takowy powstanie to na pewno zamieszczę go na blogu, ale będzie też dostępny na moim koncie na You Tube ( które mam ale z niego nie korzystam :) ).
   A teraz trochę o moim dzisiejszym outficie. Uważam, że do sukienki najlepiej pasuje czarna oprawa. Dodaje jej pazura i przez to jest bardziej ....... może wyrazista ? , nie umiem znaleźć słowa, ale mam nadzieję, że po obejrzeniu zdjęć będziecie wiedzieli o co mi chodzi. Oprócz sukienki mam na sobie czarną bluzkę z United Colours of Benetton, która ostatnio stała się moją ulubioną. Myślę, że to przez materiał z jakiego jest wykonana. To czyni ją niebanalną i dzięki temu nie jest po prostu zwykłą, czarną bluzką z długim rękawem.
  A, chciałam jeszcze przeprosić za moją dość długą nieobecność, ale jest ona spowodowana po prostu paskudną pogodą i tym, że za bardzo wciągnęłam się w tworzenie projektów zaproszeń dla przyjaciółki. Może za jej zgodą uda mi się je tutaj pokazać ;) także stay tuned !!!

   Today's post is the first very-spring one. It is a first really warm, sunny and pretty day since a few days.
The weather inspired me to put out of the wardrobe this jeans dress. I really like it and I think it is very pretty. By the way what you guys think about making some video-lookbooks for You Tube ? Because I thought of one. I think it is a good idea to share your style with other people "almost live".
  Oh and I want to apologise about my long absence here. It all happened because here in Poland we had extremaly awful weather and I have been busy by making some invitations for my best friend's birthday !
 Maybe I will show them to you someday so stay tuned !!!






























             INSTAGRAM           FACEBOOK

1 komentarz:

komentarze obraźliwe będą usuwane !!