Translate

niedziela, 8 grudnia 2013

On the top of the world

    Hej wszystkim !! W ostatnim poście pisałam do Was, o tym że biorę udział w konkursie na stylistkę organizowanym przez sklep Biga. Teraz mogę Wam powiedzieć, że zostałam stylistką w swoim sklepie w Będzinie i dzisiaj wykonałam już pierwsze 4 stylizacje. W sumie, jestem z efektów bardzo zadowolona. Chciałabym pokazać Wam ich zdjęcia, niestety nie są zbyt dobrej jakości, ale w sumie czego można się spodziewać po zdjęciach robionych na szybko z ubraniami powieszonymi na metalowej siatce ;) no cóż wszystkiego mieć nie można. Każda ze stylizacji będzie wywieszana w 1 tygodniu i potem dostępna do sprzedaży.
   Postawiłam raczej na luźne codzienne stylizacje, jedną tylko postanowiłam zrobić sylwestrową. Mnie osobiście się podobają, ale jestem ciekawa co wy sądzicie ? Dajcie znać w komentarzach :) !!
 ~ enjoy :*





    Hi guys !!! In last post I've been written to you about the little competition that I'm taking a part in. So i won it and I'm a stylist of shop - Biga. I'm very happy and proud about myself. In this post I want to show you 4 outfits that I have made today. Enjoy the photos :*
















2 komentarze:

  1. Trzecia jest cudowna ♥
    Marta :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty czarne i ta kurtka brązowa marzenie.....

    OdpowiedzUsuń

komentarze obraźliwe będą usuwane !!