Translate

niedziela, 17 listopada 2013

Changing of the seasons

 Niestety ciepła jesień już nas opuściła,  a mój termometr pokazuje temperatury bardziej zimowe. Mimo to dzisiaj na jakieś 10 minut udało mi się zdjąć kurtkę i mimo zimna jakoś zapozować do zdjęć. Dzisiejszy post nie jest przypadkowy. Zdjęcia z tego posta biorą udział w konkursie organizowanym przez second-hand BIGA (www.bigastyl.pl). W konkursie, który trwa na terenie całej Polski można zdobyć tytuł stylistki i co miesiąc dostać 100 zł na wydanie w sklepie. A że second-handy to takie moje drugie domy postanowiłam podjąć wyzwanie i spróbować.
   W tym poście mam na sobie sweter i bluzkę właśnie z tego second-handu, spódnicę vintage i wełniane cieplutkie getry. Nie muszę już chyba mówić, że uwielbiam jesień za możliwość noszenia grubych ciepłych swetrów. Są dla mnie jak druga skóra. A teraz tak zupełnie odbiegając od tematu to przeglądając ostatnie posty, zauważyłam że przestałam pisać po angielsku. Nawet nie wiem jak do tego doszło. Ale mam zamiar to nadrobić, bo to nie tylko może ułatwić Wam przeglądanie postów, ale ja mam też okazję do poćwiczenia języka. Zostawiam Was z pozytywnymi, jesiennymi zdjęciami i mam nadzieję, że się spodobają. Trzymajcie kciuki w konkursie !! ;) ~ enjoy :*




  Hi guys !!! I'm really sorry that I stopped write to you in English. I still don't know how could it happend. Well...... I will try to fix this, and I will write in English in every post. Pictures from today's post are very important to me. With them I will try to win a competition, organised by one of Polish second-hands, BIGA.
   Sweater's season came to Poland, and I'm really happy because of that. There will be a lot of "sweater-posts" on the blog soon.....  now guys enjoy the photos :*








                                                                     www.bigastyl.pl


                                                                     www.bigastyl.pl















  

2 komentarze:

  1. Moja piękna! :*
    świetna stylizacja i idealna pora na nią <3 ~Marta N. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna sesja,chyba najbardziej mi sie podoba ze wszystkich na blogu:* -Kineczka

    OdpowiedzUsuń

komentarze obraźliwe będą usuwane !!