Translate

czwartek, 6 marca 2014

Another story

 Hej wszystkim ;) W dzisiejszym poście mam na sobie buty, w których zupełnie się zakochałam. Kiedy przymierzyłam je pierwszy raz nie sądziłam, że będą aż tak wygodne, ale wbrew pozorom są i to bardzo. A kupiłam je zgadnijcie gdzie....... w second-handzie za niecałe 15 zł. Oprócz tego, że są bardzo wygodne to dodają kilka centymetrów i mają bardzo ciekawy materiał, zbliżony do faktury płótna. Oprócz tego mam też na sobie kurtkę jeansową, która jest ocieplana i tak wiem, trochę za duża, ale kosztowała tylko 9 zł, a ja znowu nie mogłam się oprzeć. Zauważyłam ostatnio, że ubrań w mojej szafie cały czas przybywa, a ja powoli nie mam gdzie ich chować. Myślę o zrobieniu czegoś w rodzaju małej wyprzedaży, oczywiście o ile dorosnę do pożegnania się z ubraniami. Co o tym sądzicie ? Dajcie znać w komentarzach ;)
  A tak poza tym, to muszę się Wam pochwalić, że wygrałam 2 edycję konkursu na stylistkę i znowu jestem stylistką w sklepie w Będzinie. I to też dzięki Wam, bo bardzo dużo osób oddało na mnie głosy za co bardzo dziękuję !!!!!


  Hi guys ;) Today my outfit is mostly all from second hand. I'm wearing vintage shoes. I bought them a week ago for only 15, so they were very cheap. They are really comfortable, but they don't look like they are in a first sight. I'm wearing a vintage jeans jacket too. It's little to oversized but I don't care :) I love oversize clothes. So i think you gonna like my outfit :)



   Miłego oglądania i słuchania !!! :
   Enjoy photos and good music!!! :



                                                                        nutka na dziś 












10 komentarzy:

  1. Ale zajebista kurta ! *,* i buty też fajne ; 3 Chyba wybiorę się z Tb do BIGI ! haha /Paweł P .

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautifull outfit Agnezzz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne buty! I świetna kurtka! Pięknie wyglądasz :* / Terenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupiłaś kurtke ?

    OdpowiedzUsuń

komentarze obraźliwe będą usuwane !!